مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

تهران میزبان کنفرانس بزرگ معماری و سازه

مدیر قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران گفت: دومین کنفرانس بین‌المللی "معماری و سازه " و سومین کنفرانس ملی "سازه‌های فضاکار " در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال 1390 از سوی قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

حامد مظاهریان افزود: دومین کنفرانس بین‌المللی "معماری و سازه " با 13 محور در تاریخ 25 و 26 اردیبهشت و سومین کنفرانس ملی "سازه‌های فضاکار " با 18 محور در تاریخ‌ 27 و 28 اردیبهشت سال آینده با حضور صاحب‏نظران برجسته ملی و بین‏المللی به همراه معماران، مهندسان و دانشجویان در دانشگاه تهران برگزارمی‏شود.
وی درباره برنامه‏های جانبی این دو رویداد بزرگ علمی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر میان دست‏اندرکاران صنعت، متخصصان، محققان و دانشجویان برنامه‏هایی همراه با برگزاری این کنفرانس‏ها در نظرگرفته شده که شامل 4روز نمایشگاه، 20 کارگاه‏ تخصصی و 4 مسابقه دانشجویی و تخصصی با موضوع معماری و سازه‏های فضاکار است.
رئیس دانشکده معماری دانشگاه تهران با بیان این که شورای راهبردی کنفرانس ها با حضور 65 سازمان،نهاد و دانشگاه تشکیل شده به هدف اصلی قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران که همان " پیوند صنعت و دانشگاه " است، اشاره کرد و گفت:کنفرانس " معماری و سازه " و " سازه های فضا کار " فرصت بسیار مناسبی برای افرایش حضور بخش خصوصی است تا در این فضا متخصصان صنعت و دانشگاه به بازبینی نحوه همکاری های دوجانبه خود بپردازند.
مظاهریان با اشاره به زمان‎بندی ثبت‏نام دو کنفرانس مذکور اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی کنفرانس‏های معماری و سازه و سازه‏های فضاکار از چندی پیش آغاز شده و تا 15 اردیبهشت 1390 ادامه دارد، همچنین داوطلبانی که تا 15 فروردین ماه اقدام به ثبت‏نام اینترنتی کنند، از 35 تا 40 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.
وی با بیان اینکه هدف اصلی برگزاری این دو کنفرانس، تبادل نظر و برقراری ارتباط با دانشگاه‏ها و مراکز علمی ایران و جهان است، افزود: حضور صاحبنظران 12 کشور مختلف دنیا در این کنفرانس‏های،فرصت بی‏نظیری را برای ارائه جدید‏ترین مسائل آموزشی، فناوری‏های روز دنیا و گسترش فعالیت‏های تحقیقاتی در زمینه معماری و سازه فراهم خواهد کرد.
قطب علمی فناوری معماری دانشگاه تهران به عنوان برگزار کننده دومین کنفرانس بین‌المللی "معماری و سازه " و سومین کنفرانس ملی " سازه‌های فضاکار " یکی از موفق ترین قطب‏های علمی کشور است که برای اولین بار در سطح جهانی موضوع معماری و سازه را تحت عنوان کنفرانسی در سال 1386 مطرح کرد که مورد توجه جوامع معماری و مهندسی سازه در جهان قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد