مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

انرژی بخشی تنگ ماهی و گلدان

Narrow part of energy and fish pots


استفاده از وسایل زینتی در دکوراسیون داخلی خانه روحیه شما را باز می کند و آرامش بیشتری را به شما هدیه می دهد. برای ایجاد این آرامش حتی در انتهای کتاب های خود نیز می توانید از طرح های خلاقانه استفاده کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید از این ظروف شیشه ای هم به عنوان گلدان و هم به عنوان تنگ ماهی می توانید استفاده کنید. این ظروف دو کاره هستند و کارکرد اولیه آنها نگهدارنده کتاب است و در وهله دوم می توانند به عنوان وسیله زینتی در خانه نیز به کار روند.

انرژی بخشی تنگ ماهی و گلدان

در این ظروف از سه عنصر آب، ماهی، و گل استفاده می شود که توضیح مختصری در مورد فواید روان شناختی هر یک برای شما در نظر گرفته ایم. بر اساس اطلاعات هومیوپاتی دانشمندان در تازه‌ترین تحقیقات خود در خصوص ویژگی های آب به این نتیجه رسیده‌اند که مولکول های آب دارای خواصی بیش از آنچه که در تراز ترکیب های متعارف شیمیایی آشکار می‌شود، هستند. برپایه این تحقیقات، جنبه‌های کوانتومی آب در کنار دیگر ویژگیهای آن، موجب شده تا این ماده ظهور حیات را امکان پذیر کند. به همین دلیل وجود آن در خانه و حتی نگاه کردن به سکون و آرامش آن سبب رفع استرس می شود.

انرژی بخشی تنگ ماهی و گلدان

پژوهش ها نشان می دهد خریدن گل، کاشتن گل و گیاه و به طور کلی نگاه کردن به گل باعث برانگیخته شدن احساس شادی، آرامش و طراوت، مثبت اندیشی و دوری از غم و اندوه می شود.  نگاه کردن یا دریافت گل- می تواند به مدت طولانی روی حالات روانی فرد تأثیر گذاشته و رفتار او را به سرعت دگرگون کند، به طوری که افرادی که در محیط اطرافشان- منزل، محل کار و...- گل و گیاه وجود دارد بیش از دیگران- دو تا چهار برابر- آرام، مهربان، شاد و با گذشت بوده و می توانند این حس را با رفتار مثبت خود به دیگران نیز منتقل کنند، بنابراین پژوهشگران توصیه می کنند همواره یک شاخه گل یا یک گلدان کوچک گل در معرض دید خود داشته باشید.

انرژی بخشی تنگ ماهی و گلدان

ماهی ها نیز که در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند به ویژه ماهی های کوچک قرمز که حتی در عید نوروز هم مزین سفره های هفت سین ایرانی ها هستند. گل و گیاه باعث ایجاد حس نگرش مثبت به زندگی، آرامش، احساس شادی و رضایت، صمیمت و آرامش در افراد می شود. رنگ گل ها نکته بسیار پراهمیتی است، به طوری که گل ها با رنگ ملایم- صورتی، سفید، بنفش و...- حس شخص را به سوی احساسات آرام سوق داده و گل ها با رنگ های گرم و تند- قرمز، زرد، نارنجی و...- حس او را به سوی هیجان و سرزندگی پیش می برد. در واقع با استفاده از گل در محیط داخلی خانه حس دوستی و لذت بردن از زیبایی را در محیط داخلی خانه منتشر می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد