مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

کتاب خلاقیت در فرایند طراحی معماری 2 منتشر شد

 Book Design Creativity in Process 2 was released 

 

 

با هزاران شکر به درگاه پروردگار زیبایی و خلاقیت، بعد از 16 ماه تلاش بی وقفه، جلد دوم از کتاب خلاقیت در فرایند طراحی معماری نیز منتشر شد. ممنونم از لیلی عزیز و شادی خانونه کوچولو که محکم ترین تکیه گاه و زیباترین مشوق من بودند و تشکر ویژه از دوست و همکار خوبم عطا چوخاچیان که در طراحی، تنظیم و چاپ کتاب مرا بسیار یاری کرد. سپاس از دوستانی که با آثار خود به غنای کتاب افزودند. (فرناز دیبازر، هادی جوانی، زهرا علاقمندان و زهرا ریسمانچیان) امید که در مجلدهای بعدی با همکاری دوستان بیشتری بتوانیم گام های موثرتری در زمینه طراحی معماری برداریم. مهم ترین سپاس من برای دوستان و اساتیدی است که با خرید و معرفی کتاب در دانشگاه ها بر انگیزه و اشتیاق ما افزودند. با یاری این دوستان در عرض 6 ماه کتاب اول به چاپ دوم رسید. امید که با یاری پروردگا ر و لطف دوستان جلد سوم را نیز پرباتر از جلدهای قبلی به چاپ برسانیم.


بر خلاف جلد اول که شامل مباحث نظری و تکنیک ها و دیاگرامهایی از فرایند طراحی بود، جلد دوم شامل تصاویر و پروژه هایی است که تجسم مفاهیم و مطالب جلد یک است. روندی که از اسکیس های مفهومی شروع شده و با مدل های سه بعدی به طرح اولیه ختم می شود. پلان تعدادی از پروژه ها نیز برای توضیح بیشتر آورده شده است.


از دوستانی که مایل به همکاری در زمینه فرایند طراحی معماری برای جلد های بعدی صمیمانه دعوت به همکاری می کنم. برداشتن اولین قدم جسارت بالایی می طلبد، این قدم برداشته شده است و کاروان خلاقیت به راه افتاده است، تنها کافی است دست در دستان هم نهیم و به افق های دور بنگریم.
برای تهیه کتاب می توانید با آقای صادقزاده تماس بگیرید. امکان پست به تمامی نقاط کشور وجود دارد.
09143164576 - 04113323201

_________________________

:: منبع:www.akhiabanian.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد