مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

یک روز رنگی

A Colorful Day

نمایشگاه پسترهای سه نسل از طراحان گرافیک ایران به دعوت مجله رنگ

به                  مناسبت                 روز                 جهانی                  گرافیک

A Poster Exhibition of Three Generations of Iranian Graphics designers

On         The         Occasion         of       World         Graphics       Day


یک روز رنگی

شیشه های وسط سالن خانه هنرمندان ایران


امروز ساعت 3 از خونه خارج شدم که برم خانه هنرمندان

یه حس عجیبی داشتم
با وجود اینکه میدونستم امروز چه روزیه میترسیدم خودم رو اونجا نشون بدم
آخه فکر میکردم شاید جلوشون کم بیارم
ولی اشتباه بود
البته من اونجا اشتباهی بودم
امروز روز جهانی گرافیک بود و یه روز رنگی
رنگ و وارنگ بود از آدماش گرفته تا آثارشون
میشد تو نگاهشون فهمید که چه شور و شوقی دارن
البته چون یه چندتا نمایشگاه دیگه هم دایر بود تعداد تردد زیادتر شد بود
از همه نوعش پیدا میشد
عکاس ، بازیگر ، نقاش ، آهنگساز ، بیشتر از همه هنریا و گرافیکیا و خوب فکر کنم فقط من اونجا معمار بودم
اول رفتم یه سر به نمایشگاه خانم طناز یار محمدی که واقعا کارش حرف نداشت
بعدش رفتم نمایشگاه عکس پیمان ابدی ( بدلکار سینما ) خدا بیامرزتش
عکاس حرفه ایش واقعا عکس های نابی از پیمان ابدی گرفته بود
سرانجام حدود ساعت 7 بود که بالاخره تونستم برم نمایشگاه یه روز رنگی
میشه گفت 99 درصد شون همدیگه رو میشناختن
این رو واسه این گفتم چون تا یکیشون فهمید من معمارم به یک دقیقه نرسید که همشون فهمیدن
آخه از اونجایی که من یکم فضول و شیطون هستم داشتم در مورد کاراشون نظر میدادم و از چندتاشون سوال میبرسیدم
همینجا بود که یکی مچم رو گرفت
البته بدم نشد
تبادل اطلاعات خوبی داشتیم
از ساختمون که خارج شدم احساس کردم رنگی شدم
رنگایی که از تجربه و حرف های آدماش گرفته بودم و هم اینکه آثار زیبایی رو تو ذهنم حکاکی کردم
امیدوارم شما هم بتونید یه روز رنگی رو تجربه کنید

1389/02/18 محمد منفرد



یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

یک روز رنگی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد