مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

دکوراسیون پاییزی

من در دکوراسیون اصولاً طرفدار ظاهر طبیعی و ساده هستم. با تغییر فصول بسیاری از آدات و تمایلات ما نیز تغییر می کند. وقتی وارد یک فصل جدید می شویم به طبع نحوه زندگی کردن، غذا خوردن، استراحت کردن ما هم دستخوش تغییراتی قرار می گیرد. تغییر دکوراسیون نیز از این امر مستثنی نیست. پاییز فصل محبوب بسیاری از افراد است و آماده سازی خانه برای ورود به پاییز کار ساده ای است. لازم نیست بیرون بروید و هزینه زیادی صرف کنید تا دکوراسیون فصلی جذابی داشته باشید. طبیعت هر آنچه را که شما به آن نیاز داشته باشید برایتان فراهم می کند. 

دکوراسیون پاییزی 

در ماههایی که هوا کم کم سرد می شود، بهتراست محیط را گرم و صمیمی کنید. در پاییز هوا قدری خنک تر می شود و روزها کوتاه می شوند؛ بنابراین دکوراسیون پاییزی باید دنج و راحت، واقع گرایانه، و منطبق بر سلیقه شخصی باشد. طرح و استایل هر فرد مختص به خودش است و باید در نظر داشته باشید که می بایست در این مورد کاملاً آزادنه عمل کنید. شاید در دکوراسیون خانه خود از سبک مدرن استفاده کرده باشید، اما تمایل داشته باشید که از چند گلدان سفالی روستایی هم استفاده کنید. هیچ مانعی وجود ندارد؛ پس بی پروا علایق خود را به خانه اضافه کنید. در این بخش نکته های ظریفی را به شما پیشنهاد می دهیم که با اتکا به آنها و با صرف هزینه محدود می توانید پاییز را به خانه خود دعوت کنید.

رنگ

با شروع فصل سرد افزودن رنگ های گرم به خانه فضا را گرم تر و شادتر می کند. بنابراین به هر نحو که می توانستید در جاهای مختلف رنگ گرم بیفزایید.

در جنگل قدم بزنید

بیشتر وسایل دکوراتیو و هنری که می توانید برای دکوراسیون پاییزی از آنها استفاده کنید، نیازمند صرف هزینه های زیادی نیستند. شاید قدری تعجب کنید اما به راحتی و با قدم زدن در جنگل و بکارگیری قدری ذوق و سلیقه شخصی می توانید به راحتی آنها را پیدا کنید. به عنوان مثال می توانید شاخه های شکسته درخت را داخل یک سبد چوبی یا حصیری جمع کنید و سبد را در کنار شومینه قرار دهید. در دکوراسیون پاییزی هر چه بیشتر از اشیاء طبیعی استفاده کنید، خانه تان زیباتر خواهد شد. برای زیباتر شدن می توانید شاخه ها را درون سبد قرار داده و با برگ های رنگارنگ پاییزی آنها را تزئین کنید. 

دکوراسیون پاییزی 

گل های پاییزی

افزودن گل های پاییزی نیز فضای خانه شما را زیبا می کند. پیشنهاد من ترکیبی از آفتابگردان و دم گربه ای است که با خوشه های خشک گندم آراسته شده باشد. شما می توانید آنها را درون گلدان قرار داده و روی میز بگذارید. زیر گلدان نیز می توانید از یک رومیزی دست دوز مثلاً قلاب بافی شده استفاده کنید. اگر گلدان بزرگ باشد، می توانید آنرا روی زمین و در کنج اتاق نشیمن بگذارید. 

دکوراسیون پاییزی 

بافت

بافت در دکوراسیون پاییزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پوست حیوانات، چرم و مخمل جزء بهترین گزینه ها هستند. بافت های مختلف را در فرش، کفپوش، و کوسن ها به کار گیرید. همچنین می توانید برای سرویس بهداشتی از حوله هایی به رنگ برگ های پاییزی استفاده کنید. 

دکوراسیون پاییزی 

شیشه های زینتی

داخل شیشه های مربای بزرگ یا کاسه های شیشه ای را با میوه های تزئینی مثل گلابی، سیب، لیمو ترش، و انگور پر کنید، بعد کاسه یا شیشه را روی اپن آشپزخانه قرار داده و اطراف آنرا با پر، گل خشک، و کاج تزئین کنید. 

دکوراسیون پاییزی 

ترکیب کوسن های زرد، نارنجی، قرمز، قهوه ای

شاید امکانپذیر نباشد که با تغییر فصل مبلمان و کل اثاثیه را عوض کنید، اما با تغییر روکش کوسن ها می توانید حس تغییر و تحول و نو شدن را در دکوراسیون خانه خود ایجاد کنید. 

دکوراسیون پاییزی 

نهایتاً سعی کنید در همه جای خانه اثری از پاییز بگذارید: از آشپزخانه گرفته تا سرویس بهداشتی و یا حتی حیاط خلوت. از آنجایی که رنگ های پاییزی متفاوت و زیاد هستند با هر دکوراسیون و پیش زمینه رنگی به راحتی می توانید خانه خود را پاییزی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد