مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

آخرین مهلت

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات پذیرفته شده به دبیرخانه همایش ملی "معماری فضاهای کتابخانه‌ای" 15 مهرماه و پایان مهر ماه نیز زمان اعلام نتایج مقالات برگزیده تعیین شده است.
با به پایان رسیدن مهلت دریافت چکیده مقالات همایش ملی "معماری فضاهای کتابخانه‌ای" در نیمه مرداد در حال حاضر کار بررسی و انتخاب اولیه چکیده مقالات دریافتی انجام می‌شود.
اکبر آقابابایی ادامه داد: کسانی که چکیده مقالات آنها پذیرفته شده تا 15 مهر فرصت دارند اصل مقاله خود را به دبیرخانه همایش بفرستند که پس از این مهلت داوری نهایی مقالات آغاز و تلاش می کنیم تا پایان مهرماه نتایج نهایی را اعلام کنیم که تعدادی از مقالات برگزیده در زمان برگزاری همایش (4 و 5 آذرماه) ارائه می‌شود.
آقابابایی با اشاره به اینکه این همایش با همکاری انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران (شاخه اصفهان) و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این شهر برگزار می‌شود بیان کرد: احتمالا زمان دو روزه همایش اجازه نمی‌دهد همه مقالات برگزیده در قالب سخنرانی ارائه شوند. به همین خاطر درنظر داریم تعدادی از مقالات را در قالب پوستر ارائه کنیم.
مسئول اداره سمینارهای دانشگاه اصفهان درباره اینکه آیا مقالات انتخابی به صورت کتاب منتشر می‌شوند یا خیر؟ توضیح داد: در نظر داریم که چنین کتابی برای همایش داشته باشیم ولی این به اعتبارات مالی ما بستگی دارد و اگر موفق به چاپ کتاب نشویم حتما سی دی مقالات را در سطح گسترده منتشر خواهیم کرد.
وی  در پایان تعداد چکیده مقالات دریافتی را بیش از 220 عنوان اعلام کرد.
از جمله محورهایی که برای همایش ملی "معماری فضاهای کتابخانه‌ای" در نظر گرفته شده می‌توان به بررسی وضع موجود معماری و اجرای بناهای کتابخانه‌ها در کشور، معیارهای کیفیت در معماری کتابخانه‌ها، استانداردها در معماری کتابخانه‌ها، طراحی داخلی، طراحی فضاهای بیرونی، ایمنی و امنیت در معماری، نوسازی و مناسب‌سازی ساختمانهای کتابخانه‌ها و پیشرفتهای نو در معماری فضاهای کتابخانه‌ای در جهان اشاره کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد