مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

نمایشگاه طراحی داخلی دوبی 2009



 

نمایشگاه طراحی داخلی index 2009، که آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، شاهد برنامه‌های جدیدی از جمله سمینارهای تخصصی مختلف توسط معروف‌ترین‌های صنعت طراحی، طرح‌های داخلی جدید و نو توسط پیشتازان دکوراسیون داخلی، برنامه‌های اختصاصی خرید‌های تجاری (VIP Trade buyer program) و بسیاری موارد دیگر خواهد بود.
نمایشگاه index سال گذشته نیز شاهد حضور بیش از 1690 شرکت‌کننده و غرفه‌دار با محصولات باکیفیت و صاحب سبک و معروف‌ترین‌های طراحی داخلی و استقبال بیش از 30هزار بازدیدکننده بود. از طرح‌های سنتی تا فوق مدرن، از مطبوع‌ترین و کاربردی‌ترین، از بهترین‌ها و برترین‌ها، همگی در نمایشگاه index دوبی گردهم آمده‌اند تا فضایی برای تقابل اندیشه و طرح‌های نو پدید آید.

از کمپانی‌های معروف شرکت‌کننده در این نمایشگاه می‌توان به Bandalux، Alaqili، Perla Lichi، Marco Polo، K.A.Intl، Pico Muebles، Born unequal interior اشاره کرد که جزئیات کاری هر یک از این شرکت‌ها را می‌توانید در وب سایت index مشاهده کنید.
محصولاتی که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند در دسته‌های تجهیزات و مبلمان منزل، خدمات و پیمان‌کاری‌های طراحی داخلی، تجهیزات جانبی، نورپردازی، کفپوش، آشپزخانه و حمام، منسوجات و پرده، خدمات خرده‌فروشی، دکوراسیون فضای باز و ماشین‌آلات و تجهیزات ساخت مبلمان و دکوراسیون قرار می‌گیرند.
اگر شما در حال طراحی دفتر کار، هتل و منزل خود یا اجرای پروژه‌های عمومی هستید؛ یا اینکه فقط به دنبال مشتری برای امور خرده‌فروشی خود می‌گردید این نمایشگاه فضای خوبی برای شما خواهد بود. مجموعه‌ای از طراحی داخلی، فضای بیرونی، فضاهای اختصاصی و طراحان فضاهای بسیار بزرگ در این نمایشگاه گرد هم جمع شده‌اند.

سازمان‌ها و اتحادیه‌های پشتیبانی‌کننده نمایشگاه:
اتاق بازرگانی و صنایع معادن دوبی
اتحادیه حرفه‌ای‌های دکوراسیون داخلی- BCFA (Furnishing By design)
وزارت اقتصاد و تکنولوژی آلمان
اتحادیه صنایع مبلمان آلمان (VDM)
اتحادیه منسوجات منزل آلمان و بسیاری مراکز و سازمان‌های حرفه‌ای و معتبر از تمامی کشورهای جهان.  

www.indexexhibition.com 


اوکسین ادز معتبرترین و بزرگترین سیستم کسب درآمد وبمسترها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد