مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

برگزاری کنفرانس بین اللمللی مبلمان

انجمن صنفی تولید کنندگان و فروشندگان مبل استان تهران ، دومین کنفرانس بین المللی مبلمان، طراحی و دکوراسیون را با عنوان دکو 2009 در تاریخ 22 و 23 تیر سال 1388 برگزار می نماید.دبیرخانه کنفرانس از اساتید محترم و صاحبنظران دعوت بعمل آورده، چکیده تحقیات و مقالات خود را ( به صورت تایپ شده حداکثر در دو صفحه به همراه رزومه ) تا تاریخ  88/2/30 در موارد زیر به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند:
1 - آخرین روشهای طراحی، دکوراسیون و مبلمان
2 -جایگاه مبلمان در اقتصاد ایران و راههای توسعه آن.
3 - آینده صنعت مبلمان.
4 - نقش برندها در ورود به عرصه جهانی.
مقالات ارسالی توسط هیئت علمی کنفرانس بررسی و برترین آنها در قالب پنل علمی، سخنرانی در کنفرانس ارائه خواهند شد.
آدرس دبیرخانه کنفرانس :
تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان ترکمنستان، پلاک 36، طبقه 4
تلفن : 88472644 - 88472662 - 88473699
فاکس : 88473698
کدپستی : 1566866313
Site : www.anjomanemoble.ir 
Email :info@ njomanemoble.ir
Site : www.tesfo.com  
Email :info@tesfo.com  
نظرات 5 + ارسال نظر
سولماز حسینی دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 18:59 http://www.soly.com

سلام من با استرس وارد سایت شدم چون می خواستم جواب سوال ها رو نگاه کنم ولی پیدا نکردم.از اینکه یه معلمی مثل شما دارم افتخار می کنم.tanks

سولماز حسینی دوشنبه 21 دی 1388 ساعت 18:58 http://www.soly.com

سلام من با استرس وارد سایت شدم چون می خواستم جواب سوال ها رو نگاه کنم ولی پیدا نکردم.از اینکه یه معلمی مثل شما دارم افتخار می کنم.tanks

محمد جدیری عباسی دوشنبه 10 فروردین 1388 ساعت 08:43 http://www.jodeiri.blogfa.com

با سلام
سال ۱۳۸۸ بر شما مبارک باد.
امبدوارم در سال جدید مطالب معماری
مانند سال قبلی
بسیار خوب ومفید باشد.

payman sayadi چهارشنبه 5 فروردین 1388 ساعت 00:29 http://psbsp.persianblog.ir/

salam duste aziz,
sale no ro betun tabrik migam, sale khubi dashte bashid
webloge porbari darid
shomaro tu weblogam add mikonaam
ye sar bia
taze shoru kardam

امین سه‌شنبه 4 فروردین 1388 ساعت 13:12

سلام با تشکر از وبلاگ مفیدتون
من تازه با این وبلاگ آشنا شدم . امیدوارم موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد