مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

تمدید مهلت شرکت در «جایزه معماری میرمیران»

مهلت شرکت در سومین دوره «جایزه معماری میرمیران» تا سوم اسفند تمدید شد.

به گزارش بخش تجسمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،بنیاد معماری میرمیران مهلت ارسال آثار جهت شرکت در سومین دوره جایزه معماری میرمیران را تا پایان وقت اداری شنبه سوم اسفند ماه جاری تمدید کرد.
 بنا بر اطلاعیه بنیاد معماری میرمیران آخرین مهلت ارسال آثار جهت شرکت در سومین دوره جایزه معماری میرمیران سوم اسفند ماه تعیین شده است.

پیش از این آخرین مهلت شرکت در سومین دوره جایزه معماری میرمیران که با موضوع طراحی مفهومی ‌خانه نور برگزار می‌شود، 26 بهمن اعلام شده بود که به دلیل درخواست تعداد زیادی از علاقه مندان به حضور در این مسابقه این زمان به مدت یک هفته و تا پایان وقت اداری شنبه سوم اسفند ماه تمدید گردید.

شرکت کنندگان می‌بایستی آثار خود را در قالب طراحی مفهومی‌به صورت یک طرح اولیه عرضه نمایند. لازم به توضیح است که هیچگونه محدودیتی از نظر ابعاد، مقیاس، عملکرد، شرایط محیطی یا دیگر ملاحظاتی در این مسابقه در نظر گرفته نشده است.

طرح‌های ارسالی می‌تواند از مقیاس یک خانه تا مقیاس یک میدان شهری و یا هر تصور و برداشت دیگری عرضه شود.

مدارک ارسالی می‌بایستی بتواند از طریق نقشه‌ی پرسپکتیوها، رنگ‌ها، تصاویر سه بعدی کامپیوتری به معرفی فضاهای اصلی داخلی و خارجی در رابطه با پیوند نور و معماری بپردازد.

مراسم معرفی برگزیدگان این دوره جایزه معماری میرمیران هفته اول اردیبهشت سال آتی همزمان با گرامیداشت روز معماری برگزار خواهد شد. 
 
علاقه مندان می توانند اطلاعات تکمیلی را از طریق پایگاه اینترنتی بنیاد معماری میرمیران به آدرس http://www.mirmiran-arch.org دریافت نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد