مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

سومین دوره «جایزه معماری میرمیران» برگزار می‌‌شود

بنیاد معماری میرمیران همه علاقه‌مندان به معماری را به شرکت در سومین مسابقه جایزه معماری میرمیران با موضوع طراحی مفهومی خانه نور فرا خواند.
بنیاد معماری میرمیران سومین دوره مسابقه جایزه معماری میرمیران را با موضوع طراحی مفهومی «خانه نور» و با تأکید بر پیوند ناگسستنی نور و معماری برگزار می‌کند.
بنیاد معماری میرمیران در راستای برنامه‌های خود و با هدف ایجاد انگیزه و شکوفایی استعدادهای بالقوه معماران،‌دانشجویان رشته معماری و سایر علاقه‌مندان به معماری، موضوع «نور» را به دلیل اهمیت آن در معماری ایران و جهان به عنوان موضوع سومین دوره جالیزه معماری میرمیران به مسابقه گذاشته است.
شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را در قالب طراحی مفهومی به صورت یک طرح اولیه عرضه کنند. تأکید اصلی هیئت داوران این دوره از مسابقات به تفکرات خلاقانه معمارگونه است، بنابراین هیچ گونه محدودیتی از نظر ابعاد، مقیاس، عملکرد، شرایط محیطی یا دیگر ملاحظاتی در این دوره در نظر گرفته نشده است.
طرح‌های ارسالی می‌تواند از مقیاس یک خانه تا مقیاس یک میدان شهری و یا هر تصور و برداشت دیگری عرضه شود.
مدارک ارسالی باید بتواند از طریق نقشه پرسپکتیوها، رنگ‌ها، تصاویر سه بعدی کامپیوتری به معرفی فضاهای اصلی داخلی و خارجی در رابطه با پیوند نور و معماری بپردازد.

متقاضیان علاقه‌مند به حضور در این مسابقه معماری می‌توانند طرح‌های خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه 26 بهمن‌ماه به بنیاد معماری میرمیران ارسال کنند.
بنابراین گزارش، آثار منتخب همزمان با برگزاری مراسم یادمان و جایزه معماری میرمیران در هفته اول اردیبهشت سال آتی ومقارن با روز معمار اعلام خواهد شد.
به طرح‌های منتخب علاوه بر لوح یادبود، جوایز نقدی ارزشمندی با هدف تشویق و توسعه معماری در بین علاقه‌مندان اعطا خواهد شد.
بنیاد معماری میرمیران در تهران، خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان گرمسارشرقی، پلاک 14 واقع شده است.
علاقه‌مندان می‌توانند توضیحات تکمیلی این دوره از مسابقه را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد معماری میرمیران به آدرس www.mirmiran-arch.org   دریافت کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد