مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

فراخوان سیزدهمین جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی

سیزدهمین دوره جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی و نهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی، از سوی موسسه جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.


 این جشنواره شامل سه بخش اصلی، جنبی و ویژه است که در بخش اصلی آن پایان نامه‌های فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه کشور در گروه‌های فنی و مهندسی، پزشکی و دامپزشکی، معماری و هنر، علوم انسانی و اجتماعی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه و علوم دینی ارزیابی خواهند شد.

در بخش ویژه نیز پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویان با موضوعاتی چون کارآفرینی و اشتغال، نوآوری و شکوفایی، نماز و نیایش، امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بررسی می‌شود.

همچنین در بخش جنبی جشنواره، تمام پژوهش‌ها و تحقیقات انجام شده در شش گروه اصلی بخش اصلی در تمامی مقاطع پذیرفته خواهند شد.

علاقه‌مندان به حضور در این رقابت، باید آثار خود را حداکثر تا 15 اسفند ماه امسال به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران،  خیابان انقلاب اسلامی،  خیابان فخر رازی،  خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک 172 ،کد پستی: 1163_ 13145 ارسال کنند.

سازمان ملی جوانان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، سازمان همیاری اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در برپایی سیزدهمین جشنواره پایان‌نامه‌های دانشجویی و نهمین دوره پژوهش برتر دانشجویی با انتشارات جهاد دانشگاهی همکاری می‌کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر

آقای محمد منفرد
با سلام
ضمن تشکر از همت جنابعالی در نگارش متنی زیبا ، علمی و ارج نهادن به اراده شما در شرکت در ضیافت نهم ،"سکونتگاهی برای همه" از جنابعالی قدردانی می کند. امید است این حرکت علمی ایستگاه پایان نداشته باشد.
با تشکر
محمدرضا منعام – فرناز ضرابیان

یه ارشیتکت دوشنبه 9 دی 1387 ساعت 12:07 http://vava.blogfa.com

salam hamkare khoob.man koli az webetoon khosham oomad.akhe manam memari mikhoonam va be in mataleb niaz daram.ye khaheshi daram az shoma ke age kelasi mishnasin baraye naghshekeshi be man moarefi konin chon shadidan niaz daram.
mamnoonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد