مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

عذر خواهی

با سلام خدمت یکایک شما خوبان و بازدید کنندگان وبلاگ مطالب معماری

مدتی بود که چیزی نمینوشتم و آن به خاطر سفر من به ایتالیا – روم ، که برای انجام یک پروژه و کمک به یک تیم طراح که از دوستانم هستند بود. البته تمام آنها اساتید من هستند و من باید معماری را از آنها بیاموزم.

به بهانه همین سفر تصمیم به آموختن فنون معماری در ایتالیا رو هم گرفتم.

بگذریم، در سفری که همین چند روز به تهران داشتم که به علت شرکت در همایشی به مناسبت نکوداشت و رونمایی از کتاب استاد فرشچیان بود ، سری به نت و به وبلاگم زدم که متوجه شدم از چندین ضیافت وبلاگهای معماری محروم ماندم و نتوانستم در آنها شرکت کنم. از تمامی دوستان معمار و وبلاگ نویس عذر خواهی میکنم.

در یک یاداشت از طرف آقای محمد رضا منعام و خانم فرناز ضرابیان نویسنده وبلاگ سکونتگاهی برای همه از من دعوت کرده بودند که در ضیافت نهم با عنوان حس مکان در فضاهای شهری شرکت کنم.

صمیمانه از ایشان سپاسگزارم و در پست بعدی مطالب خود را با عنوان نقاط روشن و تاریک در شهر خاکستری قرار خواهم داد ، که امیدوارم مورد قبول واقع شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد