مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

همایش هم اندیشی معمارانه - نمایشگاه آثار دانشجویی

www.akhiabanian.ir
bonab-exhibition-03.jpg

bonab-exhibition-04.jpg

bonab-exhibition-05.jpg

bonab-exhibition-06.jpg

bonab-exhibition-07.jpg

bonab-exhibition-08.jpg
www.akhiabanian.ir
نظرات 2 + ارسال نظر
حمیده یکشنبه 16 دی 1386 ساعت 12:47

با سلام
من در مورد تحصیل در رشته معماری نیازمند راهنمایی هستم. ممنون میشم اگر کمکم کنید.
من مهندس کامپیوتر گرایش سخت افزار هستم و مدت 4 سال در این زمینه مشغول به کار هستم ولی همیشه به معماری علاقه داشته ام.الان در مرحله ای هستم که نمی توانم ادامه دهم و احساس میکنم که باید تغییر گرایش دهم.در کنکور سراسری هم ثبت نام کرده ام.میخواستم ازتون بپرسم آیا تصمیمی که گرفته ام درست است؟آیا بازار کار معماری خوبه؟آیا رویاهای من تحقق پیدا میکنه؟البته میدونم که تا حد زیادی بستگی به خودم داره.
با تشکر.

صبا جمعه 7 دی 1386 ساعت 11:26 http://nasimesaba.parsiblog.com

ممنون از پاسخ اتان تو وبلاگ من :)
این ترم امتحانان نزدیکه یا بهتر بگم ژوژمان ؛
این ترم طراحی داشتم طراحی استند و کانتر و کانتربا سقف و سر در خلاصه یه ۱۶ تا طرح با رنگ ..شاید از نظر شما خنده دار باشه ولی خیلی طرح نو زدن سخت به نظر میاد
تمام دیروز رو طرح زدم و رنگ کردم
هفته دیگه هم ژوژمان پرسپکتیو دارم
راستی کتاب یا مجله ای حالا فرق نمیکنه خارجی یا ایرانی میتونید معرفی کنید تا بتونم از عکسهای دکوراسیونش استفاده کنم ؟
چون ژونال های الان بیشتر از دکوراسیون لباس و فرنیچر هستند کم دیزاین و طراحی دکوراسیون درشون مشخصه
بازم متشکرم همیشه سر میزنم و از مطالبتون استفاده میکنم :)
پایدار بمانید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد