مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

ساختمان رقصان پراگ اثری از فرانک گری

آرمین محسن دانشگر :

مگر میشود به اروپای مرکزی رفت و پراگ را نادیده گرفت، مگر می‌شود به پراگ رفت و شاه اثر گری را نادیده گرفت و البته با این بنا زندگی نکرد، و به دیده تحسین بر رقص شیواگون آن آفرین نگفت...؟!
اندکی سکون در یک بعد از ظهر که دوست دارم آن را بعد از ظهر پراگی بنامم، از همانها که کوندرا در آن آرامش می‌یافت و و کافکا از قصر می‌گفت... آرامش این قصر رقصان را به تصویر کشیدم...


نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس شنبه 3 آذر 1386 ساعت 07:19

سلام
اول از همه از اینهمه مطالب زیبا تشکر میکنم.
من دانشجوی معماری هستم.

یه خواهش دارم

یه پروژه درباره سبک فولدینگ انجام دادم که برج سیزر یکی از بناهای این سبک هست.
خیلی تلاش کردم ولی نتونستم هیچ جای این سایتها پیداش کنم.
ممنون میشم 4شنبه اگه تونستین چندتا عکس از این بنا آپ کنین.
همه پروژه من گیر همین یه برج ناقابله.
ممنون میشم .
لطف میکنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد