مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد
مطالب معماری Architecture Topics

مطالب معماری Architecture Topics

نوشته هایی بر اساس نفسهای یک معمار --- استفاده از مطالب تنها با ذکر نام وبلاگ مجاز می باشد

ورود براد پیت به عرصه معماری با یک پروژه 250 میلیون پوندی

نام براد پیت بیشتر با همراه با هالیوود و فیلمسازان بزرگ سینما به گوش همه خورده، اما این ستاره نامدار به تازگی همه جا در کنار یکی از بزرگترین معماران جهان دیده می شود.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری مهر، بازیگر 41 ساله امریکایی و ستاره فیلم هایی چون "تروی" و "باشگاه مشت زنی" برای رسیدن به آرزوی طراحی و ساخت ساختمان های بزرگ، همکاری خود را با فرانک جری، طراح نامدار و برنده جوایز متعدد طراحی، آغاز کرده است. نخستین پروژه مشترک براد پیت با جری 76 ساله هم طراحی و اجرای ساختمانی 250 میلیون پوندی در یکی از شهرهای ساحلی انگلستان در منطقه ساسکس شرقی است. همچنین احتمال می رود او یکی از پنت هاوس های گرانقیمت همین ساختمان را هم بخرد.


مقام های رسمی شهر Hove امیدوارند ایجاد یک بنای دارای 750 آپارتمان مسکونی و یک مرکز ورزشی 26 میلیون پوندی باعث جلب گردشگران داخلی و خارجی به این شهر کوچک در جنوب شرقی انگلستان شود. این ساختمان جدید شامل چهار آسمانخراش 120 متری به همراه رستورانی اختصاصی خواهد بود. از جمله مهمترین طراحی های جری، که محل زندگی و کارش در لس آنجلس است، می توان به موزه گوگنهایم در بیلبائو و مگی سنتر در داندی اشاره کرد.
پیت سال گذشته در مصاحبه با نشریه ونیتی فیر از علاقه خود به معماری و کارهای جری چنین گفته بود: "من عاشق معماری، ساختمان و طراحی هستم. هر چیزی به من بدهید می توانم آن را طراحی کنم. در این عرصه هم به کار چند نفر احترام می گذارم که یکی از آنها فرانک جری است. زندگی هنرمند همین است که از آینده اش خبر ندارد." براد پیت به زودی با فیلم "خانم و آقای اسمیت" همراه با آنجلینا جولی به سینماها می آید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد